MINE TANKER

Jeg opprettet denne bloggen da mamma døde 3.februar 2010. Jeg bruker den til å beskrive hvordan jeg har det, hva jeg tenker og kjenner på kroppen.
Siden jeg er lite god på å "snakke om det", bruker jeg bloggen til å kommunisere med.

onsdag 26. juni 2013

Tiden leger

Livet har sine up's and down's.
Nå er det en "good flow".
- Det å ha gode mennesker rundt seg.
- En flott familie og gode venner er det viktigste i livet mitt.

Etter mamma's død er fokuset endret.
Kanskje hadde det dreid denne veien uansett....

Nå er det uansett viktig for meg å ha det godt.
Har jeg det bra, vil jeg ha mer energi til de rundt meg.
Å ha fokus mot det som er viktig for meg - gir meg positiv energi!



Vær tro mot det
DU vet gjør DEG godt!
Det vil gjøre andre godt!!




GOD SOMMER !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar