MINE TANKER

Jeg opprettet denne bloggen da mamma døde 3.februar 2010. Jeg bruker den til å beskrive hvordan jeg har det, hva jeg tenker og kjenner på kroppen.
Siden jeg er lite god på å "snakke om det", bruker jeg bloggen til å kommunisere med.

mandag 19. april 2010

Tiden leger…. ?

Det har gått snart 3 måneder.
Jeg syns faktisk det til tider er tyngre.
Får et sterkt sug i magen og er trist.
Savner mamma veldig, veldig masse.


Trist å se pappa så alene.
Mammas raske skritt og gode smil er borte.
Ingen som gir meg hint om hva som bør gjøres i hagen.
Ingen mormor som følger Didiks "SE!-entusiasme"
Ingen mamma som alltid er der og som sier de riktige tingene

Det er så mye jeg vil si, men jeg greier ikke.
Orda sitter fast, men sorgen er der.


Tiden leger kanskje noe, men sorgen og savnet bare øker.
…og minnene blir sterkere

1 kommentar:

  1. du skriver så beskvivende og godt!
    jeg bruker å si
    "tiden leger alle sår, men arrene vil altid være der"
    tenker masse på deg jenta mi....

    SvarSlett