MINE TANKER

Jeg opprettet denne bloggen da mamma døde 3.februar 2010. Jeg bruker den til å beskrive hvordan jeg har det, hva jeg tenker og kjenner på kroppen.
Siden jeg er lite god på å "snakke om det", bruker jeg bloggen til å kommunisere med.

mandag 14. juni 2010

"Jeg vet hvordan du har det"

Ragnhilds tema i innlegget 14.juni "Jeg vet hvordan du har det", er utrolig bra. Det er et tema jeg har ønsket å berøre, men hvorfor skrive noe nytt når jeg kan stå for dette?!

Anbefaler altså:  
http://www.perspektiver-ragnhild.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Det Ragnhild skriver er så utrolig sant! På en måte er det ganske enkelt samtidig som det er så vanskelig! Det er så fort gjort at ordene ramler ut i beste mening, men det er vel mer provoserende enn støttende de fleste gangene....
    Det er jo klin umulig å vite hvordan en annen har det i en bestemt situasjon, og samtidig vil jeg påstå at det er like umulig å forstå fullt og helt. Jeg kan bare ane et snev av det som er ditt, jeg kan anta og tro mye... men vite, det gjør jeg definitivt ikke...
    Stor klem til deg Therese! Selv om du kanskje ikke merker det, så tenker jeg veldig mye på deg!!!

    SvarSlett