MINE TANKER

Jeg opprettet denne bloggen da mamma døde 3.februar 2010. Jeg bruker den til å beskrive hvordan jeg har det, hva jeg tenker og kjenner på kroppen.
Siden jeg er lite god på å "snakke om det", bruker jeg bloggen til å kommunisere med.

mandag 16. august 2010

TID

Tiden går
Bildet er fra Valldal. På vei opp mot setra.
Her har vi gått mange turer sammen, mamma!
Tiden med familien er VIKTIG
Nå er sommeren over, det samme er ferien.

Den tiden har vært nyttig.
Når man har tid, kommer også mulighetene til å kunne prate, tenke og bearbeide tanker, inntrykk og sorg.
Smerten er fortsatt til stede, men ikke lenger så altoppslukende.
Vi har vært på steder i ferien som vi ofte var sammen med mamma. det har fremkalt mange gode minner. Men også gitt sorgen næring. Likevel har det vært godt...

Sønnen min på 3 år sa nylig: "Jeg savner ikke mormor! **Jeg elsker mormor!!!"    
Slik kan det vel også uttrykkes. Han lar ikke savnet overskue alt, men tillater seg fortsatt å være glad i henne og minnene han har med alt de har gjort sammen.        

Jeg savner, men min kjærlighet til mamma skal hjelpe meg videre.

1 kommentar:

  1. ;-)
    klem fra meg
    en liten utfordring ligger til deg fra meg hos meg....

    SvarSlett